Co pojawi się w polskich centrach handlowych?

Wszystko biegnie wraz z upływem czasu. Muzyka, sztuka, rozrywka, moda, architektura. Wszystkie one podlegają nieustannym zmianom. W latach 70 hitem mody okazały się spodnie dzwony. A dziś? Prawdopodobnie nie znaleźlibyśmy jednej pary w całym centrum handlowym. Tak samo ludzkie potrzeby ulegają ewolucji. Co więcej, pojawiają się nowe pragnienia, których umiejętność zaspokojenia może okazać się żyłą złota.

W ostatnich latach do Polski dotarła moda na zdrowy styl życia. Przejawia się to w wielu aspektach. Powstają sklepy ze zdrową, organiczną żywnością. Punkty sprzedaży naturalnych wyrobów leczniczych, liczne siłownie czy centra dietetyczne. Jednocześnie moda ta zaskutkowała propagowaniem zbalansowanego życia wewnętrznego. Do łask wróciły ręcznie robione swetry, biżuteria z modeliny, czy kolorowanki dla dorosłych.
Wykorzystując te trendy centra handlowe odmieniły swój charakter. Z ogromnych świątyń handlu zaczęły przemieniać się w centra handlowo-kulturalne. Choć nieruchomości komercyjne to nadal w ogromnej mierze lokale pod punkty handlowe, coraz więcej przestrzeni poświęcane jest siłowniom, salonom kosmetycznym i dietetycznym.
Pojawiają się strefy relaksu. Nieruchomości komercyjne to już nie tylko miejsce zakupów. Obecnie oprócz klasycznych siłowni pojawiają się także siłownie odkryte, boiska do piłki nożnej czy siatkówki plażowej. Coraz większą popularnością cieszą się również sale zabaw dla dzieci. Rozwija się także przestrzeń gastronomiczna centrów handlowych- taka, w której jest miejsce na lokalne, niewielkie restauracje.
Kto wie, cóż jeszcze pojawi się w polskich centrach handlowych?